Tato desetiválcová „stíhačka“ R8 s dvojitým přeplňováním se na první pohled vyznačuje speciální karoserií s leštěným chromovým povrchem, na jehož přípravě bylo údajně odpracováno plných 700 hodin.
Záď tohoto výrazného stroje zdobí rozměrné, pevně uchycené přítlačné křídlo a celá karoserie disponuje rozumnou sadou doplňků z uhlíkových kompozitů. K impozantnímu vzhledu pak přispívají také dvacetipalcové kované ráfky.
Nejde však jen o ladění „pro oko“, ale také „pro pocit z jízdy“. Vidlicový desetiválec s přeplňováním dvojicí turbodmychadel nově dosahuje výkonu plných 777 koní (572 kW) a točivého momentu 888 Nm.
Pomyslnému titulu „nejrychlejší R8“ odpovídají jízdní výkony, z klidu na 100 km/h zrychlí za 3,0 s, na 200 km/h za 9,37 s a na 300 km/h již za 19,42 s, nejvyšší rychlost pak činí 350 km/h.
Zdroj: e15.cz, evo-cars.de