Pohon všech kol, který je u Audi už téměř samozřejmostí, obstarávají čtyři elektromotory. V každém kole má Audi e-tron jeden, při rozdělování obří porce newtonmetrů je v zájmu zábavné jízdy upřednostňována zadní náprava.
Elektrické Audi R8 veze 470 kilogramů lithiových akumulátorů (celkem auto váží 1 600 kilogramů - postavené je z hliníku a uhlíku), které stačí na ujetí 248 kilometrů. Z domácí zásuvky je nabijete za 6 až 8 hodin, rychlonabíječka to zvládne za 2,5 hodiny. Pracuje se ale ještě na speciálním indukčním "bezdrátovém" nabíjení.
Další vychytávky? Třeba speciální karbokeramické brzdy: do předních kotoučů se zakusují brzdiče ovládané kapalinou, ty zadní ale spíná elektřina a fungují, jen když se brzdí opravdu zostra. Klimatizace a topení fungují na principu tepelného čerpadla. A světla se natáčejí na základě mapy uložené v navigaci, tedy ještě před tím, než otočíte volantem.